IJSCLUB SINT MORITZ

Giessen-Oudekerk

Speelt u of jij met de Vriendenloterij? Dan kun je door mee te spelen ook als goede doel IJsclub Sint Moritz opgeven. Maar liefst 40 % van de inleg zal terecht komen in de clubkas van IJsclub Sint Moritz.

Door in te loggen op uw account kunt u zien bij 'uw loten' naar welk goede doel uw lotopbrengst gaat. Door contact op te nemen met de helpdesk kan dit goede doel IJsclub Sint Moritz worden.Hoe? Het gemakkelijkst om dit te doen is via de Live Chat van de helpdesk.

Hoe u daar komt?: Onderaan de pagina van de Vriendenloterij staat 'Service', klik daaronder op 'Contact'.
Klik vervolgens in de kolom 'Hulp nodig?' op 'Klantenservice'.
Op de nieuwe pagina klikt u in de kolom 'Live chat' op de onderstreepte woorden 'deze pagina'. Rechts op de pagina verschijnt nu een ovaal met daarin 'Chat', klik daarop.

Vul vervolgens uw voor- en achternaam in en klik op 'chat starten'. De chatbox opent zich en u kan een bericht typen van wat gevraagd wordt. Als er verschijnt wat uw vraag is dan vult u het volgende in: 'Ik speel mee met de Vriendenloterij en wil met mijn lot/loten voor het goede doel IJsclub Sint Moritz Giessenburg mee gaan spelen.’ U zult een bevestiging krijgen van de medewerker en vanaf de volgende maand zal u IJsclub Sint Moritz steunen met maar liefst 40 % van uw inleg.

Wanneer u mee wilt gaan spelen met de Vriendenloterij dan kan u direct IJsclub Sint Moritz Giessenburg opgeven als goede doel of u past dit later aan zoals eerder hierboven staat beschreven.

Vindt u het telefonisch toch allemaal iets gemakkelijker dan kan u de Vriendenloterij bellen op maandag t/m vrijdag van 09.00-21.00 uur en op zaterdag van 9.30-16.00 uur.

BIJ VOORBAAT DANK!